نگین
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک های مفید

با اتکال به خداوند متعال و عنایت و همکاری اعضاء محترم جلسات ستادپروژه مهر برگزار گردید .  

باسمه تعالی

صورتجلسه ی تشکیل ستاد پروژه ی مهر دبستان

ستاد پروژه ی مهردبستان  درمورخه25/03/1392 ساعت 10 باحضوراعضای ستاد وبا تلاوت ایاتی از کلام ا... مجید تشکیل گردید درابتدای جلسه مدیر محترم مدرسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک شعبان خواستارهماهنگی کامل بین اعضاجهت تحقق بهینه ی  اهداف ستادشد وپس از بحث وتبادل نظر بین اعضا تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

1-      صدور ابلاغ برای هریک از مسئولین کمیته ها

2-      تقسیم وظایف درجهت پیشبرد کارها

3-      اماده سازی وزیباسازی مدرسه به جهت امادگی بهتر ومناسب برای سال تحصیلی جدید

4-      دادن  گزارش از روند فعالیت هابه مدیر مدرسه

5-      ارسال گزارش مصوروکتبی از فعالیت های انجام شده به اداره

6-     تهیه جدول اجرایی برنامه های پروژه مهر

7-      جلسه باارزوی قبولی طاعات وعبادات مومنین روزه داروبا صلوات برمحمدوال محمد به پایان رسید

 

جدول اجرایی برنامه های پروژه مهر

ردیف

نوع فعالیت

1

جلسه شورای اداری مدرسه در راستای اجرای هر چه   با شکوه تر پروژه مهر بر گزار  واعضاء این ستاد طبق دستور العمل تعیین   و اهداف و وظایف مربوطه ابلاغ گردید

2

با تشکیل ستاد باز گشایی مدرسه ازاعضاء خواسته   شد نیاز های آموزشی و پرورشی واحد  را با در نظر گرفتن اولویت بندی و
  همچنین رعایت اصل صرفه جویی در سال اصلاح الگوی مصرف   استخراج نمایند

3

 بررسی  نقاط قوت و ضعف پروژه مهر  سال تحصیلی کذشته   وبرنامه ریزی در رفع نواقص

4

کلیه برنامه های پیشنهادی طبق مهارت اعضاء   ستاد تقسیم ومقرر شد اعضاء ابتکار وخلاقیت را سرلوحه فعالیت خویش ساخته تا نمود   پروژه دو چندان گرددبرنامه های پیشنهادی به شرح ذیل تقسیم گردید

فیزیکی

1-کنترل وضعیت
  ظاهری ساختمان مدرسه اعم از(لکه گیری- رنگ- در و پنجره کلاسها-شیشه ها- سیستم  روشنایی- سیستم سرمایشی و گرمایشی)

2-کنترل وضعیت حیاط مدرسه وسرویسهای  بهداشتی(لکه گیری دیوارهای مدرسه-رنگ آمیزی وسایل ورزشی موجود در حیاط – خط کشی
  زمینهای ورزشی – رنگ آمیزی سکوهای استراحت دانش آموزان – کنترل تهویه  ها/فاضلاب/شیرهای آب وظروف مایع دستشویی سرویسهای بهداشتی – نظافت وسرویس
  آبخوریها –  راه اندازی مجدد بوفه مدرسه                     

آموزشی

1- مهیا نمودن   امکانات رفاهی کلاس (صندلی / میز/ تخته وایت بورد/ وسایل کمک آموزشی ثابت کلاسها  مانند نقشه. پوستر های آناتومی و..)

2- معرفی دانش آموزان برتر علمی ودرسی سال   گذشته  هر پایه بصورت روزنامه دیواری همراه با عکس

3- نوشتن پیامهای آموزشی ونصب در سالن وحیاط

4- تشکیل نمایشگاه از دستاوردهای آموزشی   وابداعات  دانش آموزان در سالهای گذشته

5- درج نمودار درصد قبولی خرداد 88 به تفکیک   پایه / درس / دبیر

6- تقسیم بندی وشعبه بندی کلاسها

7- تنظیم برنامه کلاسی وتعیین دبیر

8- دعوت یکی از اساتید یا افراد موفق علمی در   مراسم آغازین

پرورشی

1-نصب پلاکارد   وبنر های خوش آمدگویی در حیاط وسالن

2- معرفی برترینهای مسابقات فرهنگی هنری بصورت   روزنامه دیواری

3- برپایی نمایشگاه عکس از عملکرد های   پرورشی(اردوها / مراسم جشن وعزاداری)

4- نقاشی و طراحی ودیوار نویسی دیوارهای حیاط   مدرسه از داخل

5- تهیه و تمرین سرود آغازین مدرسه

6- برگزاری مراسم استقبال وبرنامه های شروع   سال تحصیلی جدید

مالی اداری

جهت جذب کمک های مردمی ترتیبی اتخاذ شود که   عملکرد سال مالی گذشته در معرض دید اولیاء محترم قرار گرفته و نیازهای سال   تحصیلی جدید اعلام  شود.

 

[ یکشنبه ٢٧ امرداد ۱۳٩٢ ] [ ٥:٤٩ ‎ب.ظ ] [ NEGIN ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
لینک های مفید

romanticheartclock*